شهر هوشمند پروسیس
قوانین و مقررات شهر هوشمند پروسیس

قوانین و مقررات استفاده از سامانه های پروسیس

لیست تمامی قوانین و مقررات استفاده از سامانه های شهر هوشمند پروسیس در زیر اشاره شده اند. ثبت نام در هر یک از سامانه های پروسیس به منزله تایید قوانین می باشد و هر گونه نقض قوانین از سوی کاربران باعث مسدود شدن اکانت آنها می گردد و پیگرد قانونی دارد

توافق نامه قوانین و مقررات

رعايت حريم شخصي و قوانین و مقررات حریم خصوصی

تمامی اطلاعات شخصی کاربران شامل شماره موبایل، عکس شخصی و آدرس میباشد به هیچ عنوان بدون رضایت فرد در اختیار غیر قرار نخواهد گرفت‌.

ساعت پاسخگويي

پلتفرم و فروشگاههای آنلاین به صورت ۲۴ ساعت در دسترس است .
▫ساعتهای پاسخدهی توسط اپراتور ها ساعت ۸ تا ۲۰ می باشد .‌

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شماره پشتیبانی به صورت تماس صوتی و همچنین تماس از طریق واتساپ در ساعات اداری قابل دسترس است .‌

فرآیند استرداد وجه

بازگشت وجه ۷ روز پس از درخواست نقد شدن

مدت زمان تحويل کالا

زمان تحویل کالا برای داخل شهر کمتر از ۲۴ ساعت و خارج از شهر بر اساس زمانبندی اداره پست .‌

روند مرجوعي كالا

در صورت مغایرت سفارش و کالای دریافتی ، فرایند مرجوعی کالا با نظارت پلتفرم همینجا انجام میشود.

نحوه فسخ خدمات

در صورتی که مدیر کسب و کار درخواست فسخ خدمات دهد توسط اپراتور اعتبار سنجی، قرارداد فسخ میشود و کسب و کار از پلتفرم حذف میگردد
▫ و اگر کسب و کار مورد نظر بیش از سه نارضایتی یا شکایت مشتری در هر ماه داشته باشد ، کسب و کار وی پس از داوری انجام شده توسط ناظرین پلتفرم ، معلق میشود .

نحوه پرداخت وجه

پرداخت در محل : کاربر در زمان تحویل کالا مبلغ را از طریق دستگاه pos پرداخت میکند .
▫پرداخت از کیف پول : اگر کیف پول کاربر به اندازه این سفارش شارژ کافی داشته باشد میتواند سفارش مورد نظر را از این روش پرداخت نماید
▫ پرداخت امن از طریق درگاه پرداخت آنلاین : در این صورت کاربر به درگاه پرداخت آنلاین هدایت میشود و از آن طریق پرداخت خود را انجام میدهد.

شيوه حمل و هزینه ارسال

حمل سفارشات داخل شهر توسط پیک فروشگاه و سفارشات خارج از شهر توسط اداره پست انجام میشود . و هزینه ارسال سفارش را مدیر فروشگاه تعیین میکند .

تایید یا رد سفارش

اپراتور فروشگاه موظف است ، در کمتر از ۱۵ دقیقه سفارش کاربر را تایید یا رد نماید .

امتیاز دهی کسب و کارها و نحوه امتیاز گیری و کاهش امتیاز

امتیاز یا score یک معیار است که به هر کسب و کار تخصیص داده میشود و در موارد مختلف از جمله بیشتر نشان داده شدن کسب و کار به کاربر و ارزیابی کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد .‌


هر فروشگاه با هر خرید موفق بر اساس مبلغ خرید امتیاز دریافت میکند.
هر فروشگاه در صورت رد نمودن سفارش امتیاز منفی دریافت میکند .

مسئولیت همینجا و کسب و کارها

وقتی یک سازمان در این پلتفرم با نام شما ایجاد میشود ، کلیه مسئولیتهای محتوای ایجاد شده در آن سازمان بر عهده مالک سازمان /فروشگاه یعنی شما میباشد .‌ لذا در انتخاب اپراتور ها و مدیران سازمان دقت کنید .

مسئولیتهای همینجا و فروشگاه ها

پلتفرم بازار آنلاین همینجا یک مارکت پلیس نیست و همینجا در تولید ، انبارداری و فروش محصولات و تضمین کیفیت محصولات مسئولیتی ندارد و کلیه مسئولیت این موارد و قانونی بودن کالاها بر عهده مالک فروشگاه مورد نظر است و کاربر با آگاهی از این موضوع از آن فروشگاه خرید میکند .